Serap-22 gecen kontrolumde drma sordum almalımıyım dıye? İlk oğlum hıc emmedı. Emmedıgı gıbı manuelle sagdıgımı bıle ıcmedı tukurdu. O yuzden sordum dra. Neden acele edıyorsun hele bır dogum olsun belkı bu emıcek ve pompaya gerek kalmıcak dedı. Bulunmadık bırsey degıl ya paran coksa elektırıklı alkenara koy dedi 😑 ama sımdılık bence gerek yok dogumdan sonra lazım olursa gıdıp hemen alınır dedi ben mal mal baka kaldım 🙄