Rjn21 mudurlugum dusmesin diye 9+9+6 ay seklinde alacagim Evet ama arada goreve baslamam mumkun degil. Cunku bu sure zarfinda Seul de kalmam gerekiyor. 😞idareci olmam sebebiyle yaz tatilim yok malum. Yillik iznimiz oluyor. Onu da kullanir miyim bilmiyorum. Cunku yillik izin kullanmak icin goreve baslamaniz gerekiyor once. Yani istanbulda olmam gerekiyor. Istanbul a gelmisken zaten calisirim…yillik izne gerek yok… 🙄