SenHepMercimekOlarakKalacaksin yesimkhy ben de 3 aylik oldugumuzdan beri kullaniyorum. Suan 30. Haftadayim ve simdiden 20 kilo aldim ama hic catlagim yok😊
1850 yesimkhy bugun doktoruma özellikle sordum lierac jel önerdi hergun duzenli olarak kullan dedı. Dogumdan sonrada dogum sonrası ıcın olanı önereceğım dedi
rileyss ben de lierac kullanıyorum 18. haftamdan beri suan 29. haftadayım çatlağım olmadı. duşlardan sonra da palmers tummy butter sürüyorum dermoeczanemden aldım. lierac da su an jokerde indirimde 200ml olanı 110 tl
Merve1987 Karnım büyümeye başladığından beri hep kontrol ettim karnımı acaba çatlak var mı diye ama göbeğimin altını göremiyordum aynadan bakmak da hiç aklıma gelmedi bi gün tesadüfen aynada göbeğimi gördüm feci şekilde çatlamıştı göbeğimin altı 🙈 hemen zeytin yağı bebe yağı falan kullanmaya başladım ama fayda etmedi.bi kaç gün sonra kaşıntılar başladı kriz gibi geliyodu neredeyse karnımı delicem. Sonra lierac jel aldım 2 haftadır kullanıyorum kaşıntı yok denecek kadar az ve çatlak görünümü azalmaya başladı.kırmızı mor görünen çatlaklar pembe renge döndü. Ben de 110 TL’ye almıştım eczaneden.