CinyurunAnnesi Kelebekk-0307 aynen Ya olabilir bizim oğluş ayağını falan göstermemişti hatta o yüzden dışardan biraz yürüyüş yap 10 dk sonra geri gel tekrar bakalım dedi tekrardan iyice baktı öylelikle
gizemkrgzl incimercan evet ya bende ilçedeki hastaneye gidiyorum devlet ve eşimi almıyor o yüzden özele de gidiyorum hemde daha çok ilgileniyorlar cihazları da iyi oluyor 😄 3400 çok iyi bence canım
gizemkrgzl CinyurunAnnesi çok yoğun bi hastane ya almiyolar sanırım evime de 1 saat uzaklıkta o da sıkıntı kış günü ama özel de öyle aynı uzaklıkta isim zor 😄
Melekk-911 CinyurunAnnesi ben amniyosentez için yolum düştü ama memnun kaldım. Perinatolog Yusuf hoca benim gittiğim çok güzel ilgilendi
CinyurunAnnesi Melekk-911 anladım canım hayırlısı ya sonuçta doktorlarımız da binlerce insanla uğraştığı için artık yoruluyor bir müddet sonra bitse de gitsek moduna girebiliyorlar 🤷♀️