gizemkrgzl devlet hastanesine göre değişir de aslında. Bazıları yazıyor tek kişilik odalar, eşi yanına girebiliyor.. bu şekilde devlet tercih edilir bence. Ama bazı hastanelerde bi sürü stajyer, asistan oluyor, 10-15 kişiyle doğum yapılıyor😂 eş doğum sonrasında yanında da kalamıyor, hatta öncesinde poliklinik muayenesine bile giremiyor. Böyle olunca biz özelde yapmayı tercih ettik ama gittiğim özelin fiyatı da iyi 3400 normal doğum dediler.