Sedaerarslan8 vallah canım herkesin maddi durumu farklı bizimde pek iyi değil ama Allah’a şükürler diyelim yinede ama benim param olmasa bile ben devlette gitmem Bi kere tek gittim oda tahlil vermek için beni öyle korkuttu ki kendi doktoruma gittim söyledim doktorun söylediklerini öyle bişey mi var dedi anlayacağın ne ilgi ne alaka nede bişey hele ki o sekreterlerin milletin üstündeki tavırları bir başka 🙁 eğer ki gidebiliyorsan birkereliğine özele git baktır sonuçlarınla beraber