Özele gitmek isterdim ama herkesin maddi olarak gücü yetmiyor maalesef ikinci kontrolüme geldim doktor yüzüme bile bakmadı önceden bakması için 8 tüp kan idrar verdim onlara bakmayacak misiniz dedim bakmadığı halde bakmış gibi herseyin normal dedi ben araştırdım meraktan hepsi referans dışı çok kalp çarpıntısı var ben şikayetlerimi anlatırken sürekli lafımı böldü bana cevap veriyor zannettim yanındaki sekreter ile yilbasi muhabbeti yaptı tansiyonum mu var dedim ben bilemem dedi burnum kanıyor dedim eve hava makinesi al dedi sonra bir anda odadan çıktı annem tekrar girip soru sordu hersey normal hamilelikte bayılabilir Allah aşkına 3 kere üst üste bayılmak normal mi sizce ? Çok üzgünüm ve 10 haftadayim doktor değiştirebilir miyim