Happy mom güzel anneleri sizinle hiakeyemi. Paylaşmak istedim 3 gündür uğraşiyorum bebm saolsn bırakmıyor hep yarıda kalıyor bugun yazcam kurtulcam😄 ayrıntılı anlatmak istiyorum yarıda bırakıp sonradan okuyqnilirsiniz 😀saatleirnizi qlcak başlıyroum gebeliğim sağlıklı geçti rahat bir gebelik geçirdim ama içimdeki endişeler bitmek bilmiyordu bebeğime birşey olacak korkusunu üzerimden atamıyordum hiçbirzmn öyle böyle korkuyla 9 ayın sonuna geldim 😀 akışına bırakın 25 aralık sabahı uyandım günlük rutin işlerimi yapmaya başladım kapı çaldı açtm en sevdiğimm halalrım gelmişti ellerinde koca bir tencere içinde ennn sevdiğim yemek dolma beni yormamak için yemeği evde yapıp getimişlerdi kız sen daha doğurmadın mı didiler eee gelmiyor nenyapam dedim neyse yardım ettiler ev işlerini bitirdik yemek çay vs derken saat 15 ;30 gibi gittiler kapıya kadar uğurladım kapıyı kapattm bir sancı girdi kasiğima ne oldugunu anlamdım belki yorgunlıktandır dedim baktm 15 20 dk bir sancı vuruyor 1 dk sürüyor sancı ilk gebeliğim tecrübem yok canım ciğerime dostuma yazdım @Akrepbebek anlatm doğumun başlıyor olabilir hem koektum hem herycanladm akşam oldu brnım herif geldi çaktırmadm ona yemek çay vs derken (bu arafa çok yemek yemeyi severiz çay😄 canımız sıkıldıkça yeriz içeriz) sancılwr arttı eşime söyledim galiba bu sefer bebetomuz gelecek eminmisin dedi gidelim dedi biraz daha bekliyeyim öyle gece oldu eşim uyudu ben saat 1 kalk gidelim dedim hazırlandık erk kuzenım geldi bizi almaya ilk önce bize yakın olan hastahneşn aciline gittik 40 dk yol ama o 40 dakda neler çektim ben her sancı geldğinde çığşık atmmak için zor tutuyordm kendimi hastahneye vardık acile girdik bilin bakalım ne oldı kadın doğm yokmış orda sinirle çıktım ordan öbür hastahneye orda doğumhaneye alındım açılma 1 cm önlük giydirdiler yatiş işlermlerini yaptılar lavman yapıldı lavman acı vermıyor çok hoş bieşey için bomboş😄🤭 eşinle görüş sonra nst bağlicaz seni dediler eşimden telfonunumu istedim ilk😄ben telfonsuz yapmam ama yasakmış telfn neyse nst girdim sancılar iyi çıktı arada açılmaya bakourolardi yavaş ilerliyordu açılma ama nst ken sancıyı karşilamk çoook zor ben ayağımla yatagı itekliyordum bir ara ses geldi kırıldı galiba 🤭 her sancı geldğinde çığlık attm allahım yardım et diye bağirdim innalımaz acı veriyordu tabbi etkilenmeyin herkesin bir değil ben adet sancısnda bile çığlk atan biritim gelde doğum sancısı çek nst odasında bir kadın vardı mal dı galiba bana söylediği cümle şu sen bittin açılman 2 olsn suni verecekler daha beter suni mahvedevekler seni ne diyorsun sen işine bak dedim ama söyleidğinden etkilendim saat aralıksız belki 3 saat nst bağli kaldm ennson beni bırakun biraz yürüyim belki açılmam olur izin verdiler 1 saat yürüdüm odada koridorda o arada ağlayarak doğumhabeden çıktım eşimin yanına gitim bu çıkmıyor sezeryanda yapmuyorlar napcam brn sancı dursa eve gitsem ben vazgeçtim doğurmicqm dedim eşim hem gözyaşimi siliyor sana narkozmu verdiler ne saçmaliyorsun dayan aşkm dedi öptü beni geri gönderdi lavman yapıldıktan sonra sürkli lavanodaydm , tekrar nst bağlandım yine kabus gibi başaldı çığlıklarımdan bir ebe rahatsız oldu geldi yanıma ee sen doğumda ne yapavaksn az bağir enerjini ona harca diğer hastalae etkileniyor nasıl sinriliyim o sancıda arada vuruyır banane diğer hastalardan yapmaslardı çocuk mocuk sancımı hafifletin o zmn çığlıj atmiyim dedim inadına dahada bağirdm ben sürkki açılmaya baktılar açılma 3 cm olmuştu duşa girdim sıcak su çok iyi geldi ordan da 1 cm kazandm😀 eşimin yanına gittim ama saatten haberim yok dopu haneden çıktım koridor bomboşş bir horlama sesi geliyor sese doğru ilerledim ses eşimden geliyordu😀😄sandalyeye uzannimış şapkaısnı üstüne çekmiş uyuyor eşimin o halini görünce ağlamaya başladım yanınagitim uyaneırdım muck yanağını öptüm eve git boşuna bekliyorlarsn yarınada doğurmam ben eve gitmwisni söyeldim biraz inatlaştık sonra gitti eve saati sordm saat sabahın 6 sıydı ne çabuk geçti eşim gitti ben odaya geçtim penceredrn ona baktm ağladım korktum yalnızım herneyse saat oldu 07 00 ebe geldi dedi seni öbür hastahney götücez neden dedim burda doktor yok dedi ambulanslar öbür hastahneye götürdüler o sırada eşimede haber verdiler ambulanstan indirildiğimde eşimle göz göze geldik özcan bu son diye sesimi yükseltm narkoz verilseydi nile bu kadar swçmalamazdm belki😂🤭 gine ağladım🤭😂çok sulu gözlü biri değilim ama korku sqncı yalnızlık bebeğime bieiey olacak korkusu benı ağlatıyordu doğumhanye alındım açılmam 6 yarım saat daha nst bağlı kaldm bitim o sırada ebenın kolunu tutum gitme burda kal canım yanıyor yanımda kal yoksa eşim yanıma gelsn dedim tm yanındayım dedi bir anda nst ses geldi ebeler koştu bebek strese giriyor almamız lazım dedi allajım nasıl korktum sonda takıldı pek acıtmadı çık hisetmedim bile suyu patladılar ıkınndediler ıkınmayı bilmiyorum türknfillerinde ki karılar gibi bağriyorum kız bağirma ıkın bbee bağirmayla gelmez sen bağirdikça korkuyor içeri kaçıyor la nasıl ıkınam olmuyor dedim 4 ebem vardı içlerinden biri çok sinir bozucuydu öldüresim vardı onu kabız olurken nasıl ıkınıyorsan oyle ıkınacaksn dediler 😂ha tm dedim ıkındık oldu 10 dan fazla ıkındım bebğin kafası gözüktü ama ben nst odasındaym bebek aniden strese girince mecburennorda olmak sizorundaydı ameliyathaneye gidelm dediler ayağa kalktm 😂altm dolu nişey düşecek sanki ıkınma hissi geliyor ıkıncam dedim sakın bebek yeri. Öper dediler😂ayağimda botum vardı o kadar ebelere dedim eşim terlik getimiş getirn gitiym diye bebk doğdu dogacak ebe ayagıma bot giydiriyor botu ayağimla itekledim başimda yazmam vardı fırlattm bi yerlere tokam da uçtu tokami verin tokamı dedim tm sana yenisini alıeız dediler😂yeni deyince tm dedim ameliyathaneye gittik ama nasıl gidiş iki ebe kolumdan tutmuş ben penguen gibi paytak paytak gidiyorum🤭😄o anı asla unutmam çatala çıkardılar benı 3 ıkınmada yiğitim geldi çıkış anında da ağladım duygulandm🥺🥺 kavuştm sonında dedim bebeği karşima aldılar temzilemeye başladılar o sırada benim dikişleri atacaklar önce uyuşturdular uyuşukluk pek işe yaramadı çekiştiridken karnıma bastiriken hisediyroum canom yanıyordu yavaş diye bağiriyordm 1 saate yakın dikişleirmle uğraştılar 6 dikişm var bildiğim kadarıyla işlemler bitti bebeğimi ben babsına götürcem deeim tabbi annesi senin hakkıdır bebeği temzileidkten sonra ten tene temas oldu öpmelere doyamadım hem ağlıyroum hem öpüyroum bende çataldan indim inerken zorlanmadım iki bakıcı yardımcı oldu ama o sırada başim döndü bakıcılarntutu sandalyeye oturdum odaya götürdüler canım görümcem geldi bebeği o giydirmek isteidğini söyledi ebeler de izin verdi giydirdi banada yardımcı oldu üat kaatta odama götürdüler beni asansördenıktık annem eşim görğmcelerim eltilerm kuzenlerim😄 hepsi ordaydı annem benden beter ağlamaya başaldı bende ağladım odaya geçti ebe dedi tüm sülale gelmiş😄maşlah baya seviliyrosn kaynanam yoğ dedim sevilmiyorm pek dedim 😂, anneme sarıldım ağladm 🥺🥺 görğmvelerim zaten adile naşit gibi bieiyler sürkli gülerler eşim alnımdan öptü bebeği kucagına aldı sonara hepsi giti refakatçi annem aldı emzirdim şüküri emdi doğumum 12 20 de oldı gece 00 00 ye kadar 10 dan fazla altan muayane ettiler dikişli dikişli çok canımınyaktılar çok kanamam vardı sanki suyun geliyor tutamıyorsn gibi ebelere söyledim doktor ultarondan baktı plaseta parçası kaldıgını söyledi ebelere kızdı dikkat edin bu tür şeylere dikişli haliyle parçayı çıkartmak zor hastayı hazırlayın geliyroum dedi annam beni bir korku sardı 🥺🥺 kalsn içimdenolcak kendiliğindn düşer dedim🤭olmaz dediler çatala çıkardılar rahim filmi çekilirken kullanılan aletler oluyor büyük niriey😬 onunla parçayı aldılar canım yanmadı desem yalan olur . Odaya aldılar beni o gece orda kaldm sabahında taburcu oldm sabah derken saat 14 00 te ana hikkeymin sonına geldik😂bu kadarmıydı yiğitarasım 5 günlük oldu şu an yanımda uyuyor kurban oldugum annelik bambaşka birşşey rabbim isteyen herkese nasip etsn oğlım 2900 gram 49 cm doğdu annem senin küçüklüğüne benziyor aynısınız diyor😀ikizimi doğurmuşum
Kesşnlikle depend yanızıda bulundurun hayay kurtarıyor 😀 düğmeli pıjama takımı alın emzirirken kolaylık sağlar, yedek olarak alt pijama götürün iki 3 tane fazla olsn eksik olmasın, sıcakcık tutun kendizi hastahnr odasın sıcaklığına aldırış etmeyin sonradan çok çekersiniz etkisii sonradan gösteriri bebeniz uyudugunda sizde onunla uyuyon uykusuzlık çok zor bebeğize daha iyi bakmak için onunla uyuyun dinç kalın sormak isteidğiniz bişey varsa sorın cevaplarımn beni soran herkese çook teşekür ediyroum sizleri seviyorum darısı başiniza🌸💜