dml33 üniversite hastanesi beni şaşırtıyor. İlgi güzel . Amniyosentez sonucu gösterirken tesadüfmüdür bilmem perinatoloji uzmanı girdi içeriye. Haftama baktı , ogeleden sonra gel detaylı ultrason da yapalım dedi , 1-2 haftaya gün verirler diye beklerken adam hemen yaptı. 15dk baktı , pozisyon degistirmesi için biraz yürüyüş yap gel dedi. Yarım saat dolaştım geldim tekrar bir 15dk daha baktı. İyiydi yani. İlk kızımda hatırlıyorum şehir hastanesinde en fazla 10dk sürmüştür ve hiç bir bilgi de vermedi baştansavma gibiydi