Melekk-911 Kızlar kizlaaaar amniyosentez yaptırmıştım 3hafta önce sonucumuz çıktı bugün .sıkıntı yok çok şükür 💃💃😄 öğleden sonra gel detaylı ultrasonda da bakalım dediler haftam geldiği için .ay çok keyifliyim yaa .detaylida da sıkıntı çıkmaz inşallah
dml33 Melekk-911 Çok şükür cnn cok sevindim valla ins detaylinda temiz geçer sağlıkla alirsn kucagina ins darisi basima
110710 Darısı tüm sıkıntı çeken diğer ailelerin başına herkes güzel sonuçlar alsın sizin içinde hayırlısı olsun✨
Melekk-911 Cankuzusu aynen canım yaa. Şimdide detaylı ultrason için geldik ,15 dk bakti pozisyon degistirmesi için biraz yürüyüş yap dedi doktor . Birazdan tekrardan gireceğiz
Melekk-911 Kadersamar ikili test benimde riskli çıktı amniyosentez yaptırdım bebeğim sağlıklı. Riskli diye üzmeyin kendinizi .risk demek kesinlikle down sendromlu demek değildir
Melekk-911 Kzbnshn Çok şükür detaylı ultrason da iyi cikti.amin inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza
Kadersamar Melekk-911 çok teşekkür ederim içim rahatladı biraz bende gün aldım testleri yaptırcam inşlh bizimde temiz çıkar
Melekk-911 dml33 detayliyi da yaptı bugün doktor .o da iyi çok şükür. Fetal eko ya yönlendirdi kalbi için. Pozisyondan dolayı sanırım kalbine tam bakamadi fetal eko da daha detaylı bakiliyormus onun için haber bekliyorum
dml33 Melekk-911 Aynen benide ayrı çağırmıştı ilk kızda kalp için ins oda temiz olurda yeni yıla rahat girersn
Mihriballim Melekk-911 fetal eko bazı doktorlar herkesten istiyor bı sorun olduğu anlamına gelmiyor yüreğiniz ferah olsun benim doktorumda herşey güzel olduğu halde istemişti
Melekk-911 dml33 fetal eko 22.hafta da yapılıyormuş sanırım. Onlar arayıp haber verecekler .yine deicim rahatladı çok şükür. Fetal ekoyu nasıl yapıyorlar hatırlıyor musun ?
Melekk-911 Mihriballim aynen doktorda öyle söyledi ben bişey göremedim dedi. Yine de uzmanları da baksın bir dedi bişey olduğundan değil yani