aselkiz Meltmmm Bende aynıyım sizinle 20+5 im ve kızım olacak bin şükür 🤗ve detaylı ultrosunum vardı bugün Çok şükür herşey normal çıktı ama kilosu az gibi geldi bana 378 gr boyu 25 buçuk dedi doktor iyi dedi ama bilemedim 🤷♀️sizin minnoş ne durumda
Meltmmm aselkiz benim minnoş da 430 gr 26 cm ama su anda kilo ve boyun pek bir etkisi yok bence hiç caninizi sıkmayın her sey normalde tadını çıkarın aksam uyku uyumadım ya bir şey çıkarsa diye 😔 minik diye düşünmeyin sakin o değişecektir belki de 2 hafta sonra sizinki benimkini gecer cok değişebiliyor 😊
aselkiz Meltmmm Doktorda bu haftalardan sonra başlıcak kilo alımı dedi. Sağlıklı sıhhatli olsunlarda dediğiniz gibi kilo halledilir🤗🌸
Hermoniegranger 20+1 im 18 mayıs doğum görünüyor Arya hanımı bekliyoruz sağlıkla gelsin❤️ Arada sırada hareketlerini hissettiğimi sanıyorum net birşey yok :( 20 Aralık’ta 17 cm 230 gr civarında dedi iyi dedi doktorum sabırsızlıkla detaylıyı bekliyoruz bakalım
Fundyyy19 fundadncc 20+1 günlük olduk 2.oğluşumu bekliyorum doğum 18 mayıs gösteriyor tabi kaçında gelir bilmiyoruz ismi net değil hareketlerini net bi şekilde hissediyorum çok şükür ayın 3ünde detaylı randevumuz öyle 😊