fundadncc Günaydın herkese biz bugün 20+5 olduk çok şükür, her şey yolunda ve kız bebek bekliyoruzz adını da Almina koymaya karar verdik 👼🏼🌸 Sizler ne durumdasınız hamilelik nasıl geçiyor 💕
Seyma_ck fundadncc ben de 20+5 im benim de bi kızım olacak nasipse isme daha karar vermedik.Şimdilik her şey yolunda.Pazartesi kontrolde görecez bakalım nabıyo ufaklık🥰
MerveeD fundadncc 20 haftalık olduk bugün. ❤️ Kızımız olacak kısmet olursa Feyza koyacagız ismini 🙏 Rabbım isteyen herkese nasip etsin inşallah. Hamilelik cok guzel geçiyor çok şükür
Meltmmm fundadncc Bizde tam 20+5 iz bugun detayli ultrasona girdim fok şükür her sey yolunda Kizim olacak benim de 😇
Minigin_annesi0 22+1 olduk 3 Mayıs doğum gösteriyor ama bence Nisan sonuna gelir diye düşünüyorum 😄 bizde kız bebek bekliyoruz Allah hayırlısını versin ayrıntılı ultrasonum var salı günü inşallah herşey temiz çıkar. Yavaştan da alışverişe başlamak istiyorum ☺️
fundadncc Minigin_annesi0 inşallah canım 🥰 ben inceden inceden bişeyler almaya başladım kendimi tutamayıp 🙈 14 Mayısta da bizim küçük hanım doğacakmış ama bakalım canı ne zaman gelmek istiyor 🐣
fundadncc Seyma_ck benimde sürekli gidip göresim geliyor çok farklı bi duygu onun hareketlerini görmek 🙈🥰
papatya56 19+3 olduk erkek bebiş bekliyorum serklajlıyım sürekli yatıyorum 22 mayıs dogum gösterıyo ama o kadar bekleyecegını düşünmüyorum
aselkiz Meltmmm Bende aynıyım sizinle 20+5 im ve kızım olacak bin şükür 🤗ve detaylı ultrosunum vardı bugün Çok şükür herşey normal çıktı ama kilosu az gibi geldi bana 378 gr boyu 25 buçuk dedi doktor iyi dedi ama bilemedim 🤷♀️sizin minnoş ne durumda
Seyma_ck fundadncc bende de var o hatta eşime keşke evde de ultrason olsa baksak hep diyorum nabıyo diye.Sabırsızlıkla bekliyorum elime alacağım günü🥰sağlıkla gelsinler inşallah🤲
Y2306 Biz bugün 19+1 olduk, simdilik 25.05 dogum olcak, cinsiyetini bilmiyoruz daha, insallah haftaya ögrenmis olacaz, ama sanki kiz olcak gibi geliyor bana 🥰🙈
Zarifhnm1 Y2306 bizde 19+1 olduk aynı tarihte doğum gösteriyor inşallah kızımız olcak bizim🥰 ama puan griple baş ağrısıyla uğraşıyorum
Seyma_ck Yazanların çoğu kız maşallah😊kızlar biraz erken gelir derler 14 Mayıs normalde doğum ama o kadar beklemez diye düşünüyorum.Var mı daha önceden kız doğuran böylemi gerçekten🤔