TURNAA ins cnm benm bir haftadr nerdeyse boyle sol kasigimda farkli bir agri hissttm batma gibi biraz ondan suphelndm diger aylara gore degisikti ama psikoljikte olabilir dedm tamda emin olamadm oylesine bi yapim dedim hatta 2 test almstim cikmazsa digernide adet gunu yapcktm ama çok şükür varms ☺️bende eylulden beri deniyoruz kismet bu aymis ins seninde olur ve isteyen herkese Allahim tez zamanda verir🤲🥰