Sblut23 ne demek, ben de çok pimpirikliydim sürekli eşime gösterip aynı dimi bi şişlik yok akıntı yok diye sorup darlıyordum o yüzden anlıyorum sizi 😄 kokulu akıntınız yoksa gözle görülür kızarıklık aşırı şişlik yoksa normaldir ama dediğim gibi yine de dikkatli olun. Zaten doktor 10 gün sonra kontrole çağırıyor belli olur orada. Hem geçmiş olsun hem gözünüz aydın ♥️