Edirefp mutlaka corap uzun kollu be uzun pjama alın. Gaz olmaması lazım,olanı cıkarmanız lazım. Ben hastaneden taburcu olana kadar gaz sıkışması yasadım karnımda bebek hareket ediyor gibi görünüyordu koskocaman bi gaz kütlesi. Allah kimseye yasatmasın. Haricinde sorum yasamadım. Olaki gaz probleminiz oldu mutlaka ve mutlaka doktorunuza söyleyin hemsireleri yönlendirsin lavman isteyin. Ben lavmanla döndüm dünyaya. Sütünüzğn gelmesi için boş memeyi emzirin. Yanınızda az insan bulundurun. Anestezi sonrası yapacagnız ilk yürütüşte güçlü olun hemen ayaklanın hersey ilk yürüyüşünğze baglı zor oluyor ama inan yürümeniz lazım. İlk 1 hafta zor geçiyor ama geçiyor Allah yardımcınız olsun