Mikmikbuk Göbek deliğinden (ya da daha üstten) aşağıya kadar inen kahve çizgi 20.haftadan sonra oluşmaya başladı. Kumralım ama belli oluyor. Sizde de var mı😊 Çok ilginç şeyler..
Lulikli Mikmikbuk hamile kaldığımdan itibaren göbek değilimden aşağıya doğru oluştu. Şimdi yukarıya doğru da var tüm göbek çizik 😅
Mikmikbuk SayeMom Benim de öyle kız bebek bekliyoruz 😌 bi sitede aşağıdaki bilgi var ama bana doğruluğu kesin gelmedi 🥰 Yazı: Linea nigra çizgisinin göbek deliğinden aşağı doğru inmesi bebeğin kız olduğuna, yukarı doğru uzanması erkek olduğuna yorumlanır
Mikmikbuk Lulikli Aaa sizin de erken çıkmış 😀 bi sitede ona göre cinsiyet tahmini yapmış doğruysa artık
k_nur2022 Benim de göbek deliğimden aşağıdaydı kız bekliyoruz 🥰 38. Hafta daha yeni yukarıda belirginleşti Mikmikbuk
Mikmikbuk ozge07070 Teori çökmüş yukarda bi hanımda erkek çıkmış göbek altından başlayan çizgi🥰 sağlıkla gelsin kızınız ✨
NeseA Lulikli canım bende şimdi 14+3 haftalık ilk haftadan beri çıktı göbekten aşağı doğru acaba benim erkek mi🤔kızımda hiç çıkmadı
Lulikli NeseA ilgisi olduğunu düşünmüyorum canım tamamen vücudun o anki hormonalrıyla ilgili çıkıp çıkmaması cinsiyetle değil. Baksana çoğunluğun kızı bi kısmının da oğlu olucak zaten yüzde 50 şans var 😅
ozge07070 Mikmikbuk olabilir canım ☺️ Amin inşallah hep birlikte sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 😍🙏🏻
Hanife_ Mikmikbuk valla nasıl oluyor bilmiyorum oğlumda çatır çatır çatlamıştım resmen kırmızı cizgler vardı şimdi 34 haftalık kızımda bı çizgi yok