Ben gebe kalmadan bir ay önce sinovac asi oldum ama aşıdan üç hafta sonra pozitif oldum bu yüzden aşıya karşı ön yargim ve fobim oluştu 😔 şimdi 28 haftalık gebeyim hala dusunuyorum aşı olsammi olmasammi , çok kararsızım . Ya yine asinolduktan sonra pozitif olursam korkuyorum 🙄🤐Zaten şu an asinolirsam üçüncü doz üç ay sonraymis yani doğumdan bir kaç gün önceye denk geliyor …