Bende 37 deyim eskisi kadar hareketli değil. Kasılma şeklinde doktorum normal dedi. Yeri daraldı kendi de büyüyor çok normal dedi. Ama siz tabi yine de isterseniz gidin. Annelik iç güdüsü tedirgin olduysanız gidin rahat etsin içiniz 🤗 inşallah herhangi bir sıkıntısı yoktur