Msrt Kızlar bugun beta hcg verdimmm sağlık ocagında e nabıza giriyorum ama hala sonuc düşmemiş ne zaman düşerr. Sağlık ocagı mesafesi var evime e nabızdan öğrenirim diye düşünmüştüm ama öğrenemicem sanırm
Selin12- Msrt elinde sağlık ocağından aldığın barkod varsa eger o barkodla saglik ocağı sonuç öğrenme yazıyorsun o şekilde başka siteden öğreniyorsun
slmcnm2503 Msrt hayir canim e nabiza dusuyor ben butun tahlillerimi saglik ocagibda yaptiriyorum hepsine de e nabiz uzerinden ulasiyorum kuzum ama sabahi bekle hormon testi oldugu icin saglik ocaginda biraz gec cikiyor umarım güzel haberler alırsın ❤️
Askiletotomsu Selin12- bende o barkod var ama bugün sabah on da verdiğim kan halen açıklanmamış ya Yarına kaldı heralde
Selin12- Askiletotomsu kanlar toplanıp merkez laboratuvar a gönderildiği için canım bazen geç islene biliyor
tarhannrabia E nabıza düşmüyo size bi barkod vermiş olmaları lazım onunla melishastatahlilsonucu yazıyosunuz arama motoruna orada tc falan var girip bakıyosunuz yani ben dün öyle baktım belki herkesin farklıdır ama kesinlikle düşmüyor e nabıza
tarhannrabia Askiletotomsu valla bende ilk kez duydum melishastasonuçları yazıyodu anlamadım yazdım googleye çıktı bende şaşırdım
Selin12- slmcnm2503 acaba şehirden şehire göre değişiyor mu benim bugüne kadar hangi tahlili yaptırdıysam sağlık ocağında hiç e nabiz a düşmedi
slmcnm2503 Selin12- bilemiyorum canım manisada oturuyorum hatta özele gittiğim için tüm tahlillerimi sağlık ocağında yaptırıp doktoruma e nabızdan ulaştırıyorum ben de şaşırdım çıkmamasına
Selin12- slmcnm2503 ben istanbul da yaşıyorum bugüne kadar yaptırdığım bütün tahliler hiç düşmedi e nabiz q
Busra2089 Ben hep kanı sağlık ocağında veriyorum e nabıza düşüyor ve kendi kadın doğum doktorumda benim iznimle e nabızıma girip kontrol ediyor.
slmcnm2503 Selin12- allah allah şaşırdım şimdi kuzum bende bir bilgim yok bu konuda e nabıza düşenler ve düşmeyenler olarak ikiye ayrıldık bak şimdi 😂
Efemom2 Selin12- benimde sonuçlarm hiç düşmüyorsu e nabıza geçen hafta 2kere beta verdim ikiside düştü bende şaşırdım hatta çünkü enabızda saglık ocagı sonuçlarm hiç yok
Selin12- Canimbebegimm41 ben anlamadım sırf buyuzden doktordan barkod istiyorum surekili tahlil verince