Busra2089 Bende 17 haftama girdim ve kendimi hep sırt üstü yatarken buluyorum sırf bunun için sipariş verdim trenyoldan hamile yastığı ama bakalım kullanabilecek miyim benimde boyum 170 🤷🏻♀️
Mervepera Busra2089 şuan zaten sırt üstü yatabilirsin bir yasak yokki istersen yüz üstü yat 24+3 jm hala yatıyorum ben biraz daha var yasaklanmama
[silindi] [https://www.e-bebek.com/baby-mom-cok-fonksiyonlu-hamile-destek-yastigi-p-byp-1453/](https://) ben bunu ve bacak arası yastık aldım şimdilik rahatım
Ocakbebegi Elifffnur kesinlikle alın ilerde zaten almak zorunda kalıcaksınız hiç değilse daha uzun süre faydalanmış olun. Hafta ilerledikçe nefes alamıyorsunuz o sağdan soldan sizi destekliyor daha kolay yatıyorsunuz. Sağa ya da sola yatmanıza kolylık sağlıyor gece sırtüstü dönmenizi de engellemiş oluyor. Göbek büyüdükçe basıncı engelliyor çok memnunum ben
Busra2089 Mervepera Ben kendimi alıştırmak adına solda yatmak için çabalıyorum sonrası daha zor olacak çünkü
Piraye2021 Elifffnur 16. Haftadan beri onunla yatıyorum, e bebekten almıştım. Benim için çok konforlu oldu canımın kıymeti yok mu ,bu süreci rahat geçireyim de sonra varsın işe yaramasin. Benim rahatım bebeğimin rahatı demek bir yerde.
Fundish Gozi bebeğin en rahat olduğu pozisyon annesin sol yanına yattığı pozisyon.fakat 37.haftamdayım ne sola yatabilşorum ne sağa ne sırt üstü ne yüzüstü:)) böyle bir durum yani :))
Mrvsmt2502 Elifffnur charlottececi E bebekten almıltım boyum 168 gayette bacak arama giriyor. Belimi karnımı destekliyor doğumdan sonra bile kullanmayı düşünüyorum artık onsuz yatamıyorum 😂
charlottececi Mrvsmt2502 ben trendyol yorumlarina bakmistim kararsiz kalip almadim. İkizlere gebeyim. Cok ihtiyacim olcak bir yerden sonra suan erken ama suan bile sola diye yatiyorum sagda uyaniyorum. E bebek e bakayim teşekkür ederim. ☺️
Mrvsmt2502 charlottececi trendyoldan bende bakmıştım 50 60 tl civarı vardı ama yorumlar iyi değildi pek birde kılıflı olmasını istiyordum ben o yüzden e bebekten aldım kılıfı çıkıp yıkanıyor elyafı da yeteri kadar ama istenirse oda arttırılabilir sanırım ufak bi yer açılarak 🥰
lunam SayeMom ben de bundan aldım, gerçekten iyi ki almışım. Onu alana kadar belim mahvoluyordu. Rahat rahat uyuyorum sayesinde.
Hkf Gerçekten o kadar kullanışlı,o kadar rahat uyunuyorki 🌸Hamileğimin başından beri kullanıyorum bende🌸
SerraveAnnesii https://ty.gl/nq0xna65cm Bende hamileliğimin başından beri bunu kullanıyorum şu an 29.haftadayız faydası oluyor ☺️