Gozi ben normalde sürekli sırt üst yatarım, 17. Haftadan sonra sırt üstü yatınca belim çok ağrımaya başladı, birde bebeği besleyen damarlar sırtan geçer sırt üstü uzandıkça bebekte onlara baskı yapar, ağırlaştıkçada baskı artar ve beslenemez. Bu yüzden sırt üstü yatılması tavsiye edilmez