Asyamm21 canım bende de yıllardır var hatta şuan öyleyim dediğin gibi herşey acı veriyo ağlıyorum bile bi yere değince antibiyotikli krem yada bunu babam hep yapardı bana ve iltihabı hemen akıtır soğanin bir yaprağını aliyosun içine beyaz kalıp sabunu rendeleyip ocakta eritip sariyosun sabah iltihabı akmis ve ayak rahatlamis oluyo