Asyamm21 bende de arada olur ama ufak şekilde hamdolsun,parmağını dayanabileceğin sıcaklığın bir tık üstünde olacak şekilde (cokta sıcak olmasın yakmasın seni )bir kabın içine koy zaten batık olan yer digerlerinden daha fazla yanacaktır hissedersin dayanamadıgın yerde cıkar tekrar koy içine ağrının azaldığını fark edersin hergün düzenli yap günde bir kez hafifleyince bırakırsın,etkisini ilk yapmada görürsün emin ol hatta bi kaç gün sonra bile o batan kısmı azar azar kesebilirsen batma yok olur