kendincebirii Suleblc ben ağustos ayında düşük yapmıştım şimdi 8+4 hamileyim öğrendiğimden itibaren doktor progestan hap yazdı fitil olarak kullanıyordum şükür kalp atışını ve bebişi gördük bırakabilirsin dedi bebeğin rahat tutunması için kullanmıştım
Suleblc kendincebirii bana bir şey söylemedi ama biz daha ultrasondan bakmadık pazartesi günü bakacağız o zaman mı söyler acaba sadece folik asit yazdı
Nazendehanim Suleblc düşük sebebi olarak yüksel ihtimal annede kan pihtilasmasi görüldüğü için coraspin veriliyor ben de kullandım ancak yine düşük yaptım , doktorunuz verdiyse kullanın
Nazendehanim Suleblc genetik testi 2 düşük ve sonrasında yapıyorlar ben yaptırdım henüz çıkmadı sonuçlar
kendincebirii Suleblc devlette bana da söylemediler hatta doktoruma progestan diye bir ilaç var dedim yok öyle bir ilaç diyince doktorumu değiştirdim özele gidiyorum artık daha mutluyum
Yanne Suleblc ilk düşüğümdü yaptırmadım gerek duymadılar ilk gebelikler görünme oranı fazla diye sanırım
Asil28 BusAnna34 patoloji temiz çıktı. Bende çok suçladım kendimi benim yüzümden oldu dedim. Ama doktorum benlik bir durum olmadığını, sağlıksız olduğunu, ben sağlıklı oyduğum için rahmim ve bedenim sağlıksız bir şeyi kabul etmediği için düştüğünü söyledi.
BusAnna34 Asil28 aynen benimde doktorum bunları söyledi. Kendimi suçlamayı bıraktım sonrasında. Rabbim bizlere de nasip etsin sağlıklı bebekler 🤲🏼
Suleblc Ozlemre16 benim de bir düşüpüm var genetik test yaptırmadım siz yaptırdınız pıhtılaşma çıktı ondan mı verdi yoksa tedbir amaçlı mı
Ozlemre16 Suleblc tek düşükte yaptırmıyorlar diye biliyorum çoğul düşüklerde detaylı inceliyorlar sanırsam dogal yolla düşük yapmadım ben kürtaj oldum.. doktor tedbir amacli hamile kalmadan önce başladı ilaca 32.,haftaya kadar devam edecez bakalım