Suleblc bende düşün yaşadım ilk gebeliğimde 3 sağlıklı adet döngüsünden sonra hamile kalabilirsin demişti, ben coraspin kullanmadım çünkü bazı pıhıtlaşma faktörlerine bağlı bozukluklarda olaniliyormuş düşün onun için bir sürü test yapıldı çok şükür bir sıkıntı görülmemişti. Şimdi 14+3 haftalık hamileyim, kanamam olduğu için 1 aylık progestan fitil kullandım sadece.