Seydadilek26 iki_tospik_annesii şaka bir yana rabbim sağlıcakla hayırlı vakitte kucağına almayı nasip etsin seninde canım benim 🥰🥰
Elifinannesi_ Seydadilek26 kız nerde hastaneye gittik bi baya kötüydüm Nst de sancı çıkıyor ama doğum başlayacak kadar değil ama baya var dediler doğum yakınmış 🤣
Seydadilek26 Elifinannesi_ hadi inşallah sen devam et o egzersizlere hurmayida kaynat iç suyunu ben dün gece baya sancilandim da düzensiz diye gitmedim hiç böyle böyle dogururuz inanıyorum 🤣🤣🤣
Elifinannesi_ Seydadilek26 Ben kan gelince filan korktum ya kalktım gittim 🤭 Bu kız beni artık yoruyor 😂
Seydadilek26 Elifinannesi_ Gecen okumuştum burda yine suyumuzu nasıl patlatiriz falan diye bulamadım onu bulabilsem yapicam artık yeter 🤣🤣🤣🤣🤣🤣ilk kızımda uyurken suyum gelmişti bunda hala bişey yok 32. Haftadan beri sancılar var ama düzensiz hep
Elifinannesi_ Seydadilek26 Benimde öyle ya 32. haftadan beri erken doğum riskim vardı hep sancı çıkıyordu ama yokkkk gelmiyor valla napacağımı şaşırdım artık 😂🤭