Durubebegim Seydadilek26 bilemiyorum artık doktorum çok dua etti inşallah 2022li olur diye belkide öyle olur😃
Elifinannesi_ Seydadilek26 kız nerde hastaneye gittik bi baya kötüydüm Nst de sancı çıkıyor ama doğum başlayacak kadar değil ama baya var dediler doğum yakınmış 🤣