Deletedmom_9 batmam cok olmuyor en cokbelirrtim adet sancıları gibi sancım olması şmdilerde de gögüslerimde hassasiyet başladı ateş basması benim transferin ilk dönemlernde aşırı derece oluyordu terletip uyanıyordum ama geçti şuan ggögüs ve kasık sancım var batma sancı heps iyiye işaretmiş ama hiç yaşamadığımdan bazen korkuyorum adet olacağım diye