Aylaerol SeldaS maşallah rabbim sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin 🤲 canım kaç haftaliksin bide ikizin ekstra bi belirtisi varmı
Tanemilgi SeldaS hayırlı olsun🥰 ben de Cuma günü gideceğim inşallah 🙏 On ay sonra ikinci hamilelik benimde ikiz gibi olacak 🤭🥰
[silindi] SeldaS ben 7+1 im keseyim gördüm ama boş etrafında büyük kanama alanı varmış. Haftaya kadar mutlaka olmalı dedi üzüldüm. 😢
Merve_12345 [silindi] bol bol dinlen sankın kalkma benimde vardı 1hafta yattım gecti bide puruluton depot igneyi vur
Sulesaglam [silindi] ben 9+5im şuan keseyi kalp atışını felan duydum ama kanama alanim çok fazla ve adet goruyomuaum gibi kanamam devam ediyor sizin sürekli kanama oluyo mu
[silindi] Merve_12345 bana doktor bir sürü ilaç verdi 3 kutu progestan 2 kutu duphaston ,folbiol, mixfolic ( takviye edici )prilam ve parol sizin kaçıncı hafta da düzeldi bir de bebeğinizi kaçıncı hafta da gördünüz?
SeldaS Deletedmom_9 tüp bebek olduğu için hesaplama farklı imiş doktorum 5 haftalık 2 günlük dedi 🌼 Allah razı olsun 💕
SeldaS [silindi] canım 5 hafta iki gün dedi doktorum bende ilaç kullanıyorum progestan lutinus - progestan iğne - oksapar iğne - estrofem - folik asit
SeldaS Zehragniken aaa çok güzel ☺️☺️ aynen yaaa çok değişik Bi duygu o kadar minnaklar ki 😍 aşık oldum evlatlarıma 🥰 Rabbim isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın 🤲🌼
SeldaS bigunanneolucak aynen tüp bebekle o kadar zor ki tedavi denemediğin bişey kalmadı en son tüp bebekti Rabbim sonsuz şükürler olsun bana bu duyguyu yaşattı isteyen herkese nasip etsin 🤲🌼