ebruzb Bizi anlattınız resmen buna kan grubu uyuşmazlığı deniyor. Kızımda hastanede yatmaktan kılpayı kurtuldu. Çok kötü dönemlerdi benim için. Bana hemşire sarılık ne kadar sıvı alırsa vücuttan atılır dedi sık sık emzirdim, mama takviyesi yaptım ve serum suyu verdim çay kaşığıyla. Sürekli uykudayken bile ağzına serum suyu damlattım. Biz bu şekilde atlattık inşallah sizde kısa sürede atlatırsınız çok geçmiş olsun.