Anemoniasp E-akalin O kadar almaz 4100 falan olmuştur en fazla. Son haftalarda azalıyormuş kilo artış hızı.
53rye Sdadmrbas aynılarmış ☺️Benim doktorum da üç kg kesin doğar dedi bakalım benimki 10 günde 150 gr almış sadece az gibi geldi bana ama bende zayıf bi yapıya sahibim demek ki bu kdr onun da 😃
Sdadmrbas 53rye aynen öyle bazen diyorum ki ben neyim çocuk ne olsun 🤣 takmıyorum ben şahsen sağlıklagelmessi önemli
Poyrazin_annesi Ya bıseyı merak edıyrm dıyelım kı bebek 4 kılo ve uzerı dogdu bu hastane cıkıs setlerı oluyormu bebege. Bı arkadasım cok zor oluyo dedı aklıma takıldı😏
Anemoniasp Poyrazin_annesi Olur da kaç gün olur 😀🙈 Bebeğimi daha kilo alma , Totona bezlerin tulumların olmayacak diye seviyorum 😀😂
Poyrazin_annesi Anemoniasp hele ben varya doktor dedıkı 2 hafta öne gecmıs dedı kılosu bıde seker cıkmıstı bnde
Anemoniasp Poyrazin_annesi Diyetini uyguluyorsundur o zaman. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Napalım olmasın Totolarına tulumları
Poyrazin_annesi Anemoniasp dıyet uyguladıgım halde bebek hala kılo alıyo halbukı şekerım normale dönmüş