ertanhtc canım benimde aynı haftada 3300 dü. Sonra 38+3 de 3900 çıktı. Doktor daha fazla kilo almadan suni sancıyla doğumu başlatmak istedi. Bizde büyük bir problem olmadan zoraki doğumu kabul etmedik. Cuma randevumuz var 39+4 falan olacak. Büyük ihtimalle 4.500 civarı olmuştur. Daha fazla da büyümesini beklemeden bu sefer kabul edecem sanırım. Kendimi hazırlardım. Sanırım siZin doktor kiloyu faZla bulmadı onu merak ettim. Ne yorum yaptı kilosuna