GizemDnmez çok beğendim gerçekten beklentimi karşıladı. Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için 💐 Biz konum olarak ailelere 4-5 saat uzaklıkta oturuyoruz. Eşimin Akrabaları da aynı şekilde benimkiler zaten farklı yerlerdeler. Evimde de fazla yer olmadığı için mecbur gelemiyorlar bu pandemi döneminde de işime geliyor vallahi 40ı çıkınca ben giderim görmek isteyen görür canım lohusaya misafirlik mantğını hiçbir zaman anlamadım zaten. Kolaylklar dilerim sana da İnşallah gönlüne göre hediyelikler bulursun 🤲🏻💐