GizemDnmez Selamm kızlar 🤗 doğumuma günler kala sormak istediğim bir kaç birşey var. Doğum için hediyelik neler yaptınız, yaptırdınız ya da yaptırmayı düşünüyorsunuz? Aklınızda neler var? Benim gibi gün sayan annelerimizede fikir olsun hem burda toplansınn ❤️🌸
Zeynepneslihan GizemDnmez ilk kızımda mumluk yaptırmıştım. Şimdi ona verdiğim paraya acıyorum. Şeker çikolata sun yeter bence millete para saçacağımıza çocuklarımızın geleceği için dolar yap altın yap sakla daha mantıklı. Hiç kimse şu da bunu yapmış demiyor.yapmamış da demiyor.
annesinin_beybisi GizemDnmez bence cok gereksiz şahsen çoğu kişi verilen hediyelikleri bir kenara atıyor hep ziyan oluyor sadece çikolata ya da lokum dağıtmak daha mantıklı . ya da meseka kullanılacak birsey dağıtın benim bir tanıdığım küçük mutfak havlusu dağıtmıştı pembe dantelli gayet kullaniyorum ama onun dışında magnet veya süs eşyaları hiç kullanılmıyor
rengarenkduduv GizemDnmez Bir köpeğimiz olduğu için köpek ve kedi maması dağıtacağız. Yanında da zeytin dalı fidesi..
Seyma_ck GizemDnmez koronadan ötürü çok gelen giden olacağını düşünmüyorum şahsen o yüzden sadece çikolata yaptırıcam hem hemşirelere hem eşim de işyerindekilere dağıtmak ister diye.Onun dışında eğer mevlüt yaparsam fısfıs küçük kolonyalar var aklımda
GizemDnmez Zeynepneslihan Doğru söylüyorsun aslında insan özeniyor haliyle çikolata falan güzel şeçim çeşitleri de çok 🌸 gerçi çevrende sürekli senden onu mu yaptırdın bunu mu yaptırdın diye bekleyen insanlar olunca insan istemsiz telaşa giriyor maalesef🤷🏻♀️
GizemDnmez annesinin_beybisi Yani doğru söylüyorsunuz aslında zaman eskisi gibi değil insan ilk olunca özeniyor
GizemDnmez Seyma_ck Evet çikolata en güzeli bende yaptırıcam 🌸 Yani eşimin akrabaları hastalık falan dinlemediği için nasıl geçer o süreç hiç bilmiyorum maalesef 😶
Seyma_ck GizemDnmez şu akrabaları napçaz bilmiyorum ben de🙄ilk gebeliğim benim normalde mevlüt okutulur ama ben hiç istemiyorum koronadan sebep.Ama büyükler isteyecek büyük ihtimal nasıl olcak şimdiden düşünüyorum her iki tarafın sülalesi de kalabalık🤦
MrsG GizemDnmez kızıma ismi yazılı çikolata kutusu ve şişede Lavanta kokusu yaptırmıştık. Şimdi oğlum olacak yine çikolata kutusu yaptırdım yanında anahtarlık hediye yaptırdım. Pek çeşit yok bulamadım ben. Hatıra kalsın istiyorum kızıma yaptırıp oğlumu eksik bırakmak istemedim. İsimli kutular da işe yarıyor özel eşyalarını hatıra olarak saklıyorum içinde.
GizemDnmez MrsG Evett çok güzel düşünmüşsünüzz pek yaratıcı fikir de yok gibi çikolata istenirse yanına birşeyler yapılması ideal🌸
GizemDnmez Seyma_ck Bizimde öyle biliyomusun hadi bizim taraf neyse de diğer taraftan bir sürü insan bir yandan onunda sıklatı girmedi değil hastalık malum bakalım nasıl olucak 🤷🏻♀️
Morprenses GizemDnmez ben tema vakfına bağış magneti yaptırıcam baska türlü gereksizmiş gibi geldi bana bu ekonomik krizde. Hem insanlara hatıra olur hem de bebeğimin hayrına bir şey yapmış olmak istedim 🌸
GizemDnmez Morprenses Ne güzel düşünmüşsünüz. Dediğiniz gibi bebeğinde hayrı olmuş olur sağlıkla gelsin 🌸