Benim eşim de uzman Muğladayız , 24 saat işte 24 saat evde maalesef bu çalışma sistemi saatleri degişmicek gibi 26+5 haftalık hamileyim 8. ayım da Ankara ya annemin yanına gitcem doğumum Ankara da olcak 2 Nisan gibi olucak galiba doğumum ya da Mart sonunda ona göre eşim izin alıp gelcek hastaneye yetişme ihtimali belli değil bende son günler de bunu çok stres yaptım insan eşini hep yanında istiyor. Ağlıyorum çoğu zaman bu yaz da Doğu görevimiz var bizi zor bi hayat bekliyor ama kızım için güçlü olmalıyım hemde çok güçlü olmalıyım 👍 Allah hepimizin yardımcısı olsun..