Ben en başından beri ilaç kullanmamak için direniyorum ama 12 haftalık olmama rağmen bitmek bilmedi bulantılar. Ben yemek yiyorum orada sıkıntı yok. Ama yemem ve afedersiniz çıkarmam bir oluyor, açsam eğer boş boş öğürüyorum, bu hafta ilaca başlayacağım doktor kontrolüyle inşallah fayda eder, isyan etmek istemem ama yorucu bir süreç