Mihriballim valla ben aldığımda bir alana bir bedavaydı ama ona rağmen 2 sabahlık bir pijama takımı bir gecelik ve bir terliğe 400 TL’ye yakın bir para ödedim 😂 Amin İnşallah 🙏🏼 kızımda lohusa takımlarından almıştım dantelli hiç kullanışlı değildi çok zordu emzirmek falan bide beyazdı çok iç gösteriyordu bu sefer rahat takımlar tercih ettim hep 😂