Mihriballim aynen aynen cnm ben 1,5 yıllık evliyim o yüzden bir çok pijama takımımı daha hiç kullanmadım sadece bir kat sabahlıklı gecelik almak istiyorum erkek bebişim olcak o yüzden de lacivert yada mavi tonlarında gözüne çarpan oldu mu hiç bulamıyorum çünkü 😂 23+1 cnm sen 🥰