Edabilal2005 Valla ben de onu anlamıyorum. Dr a soruyorum ona takılma diyor. 23 ekim olması gereken ama sürekli değişiyor en son 4 ekim yazıyordu. Kilodan dolayı tabi ben de korkuyorum gelişimini tamamlamadan doğmak zorunda kalırsa diye. O yüzden çok kilolu olması iyi bişey değil. Dikkat ediyorum şekerime de ama bilemedim valla