nohutlar
[bilinmeyen] geçmiş olsun bende de var
Açken 70-80-90larda oluyor tokken de 100-110 larda.ama bazen tok 150 yi görebiliyorum 🤦🏻♀️
SerkanSinemne
Kızlar suan bende hastanedeyım baktırıcam bugun de acken kac olmalı tokken kac olmalı
deletedmom6295
SerkanSinemne açken 100 tokken 140 ın altında olmalı
Yunusm123
[bilinmeyen] benimki 75 ila 85 arası değişiyor açlık şekerim ins sizinki de düşer
GokceGenc
[bilinmeyen] cnm bnmde aclık 100 üstüydü sekeri kestim ve hamuru 75 dustu ama snra ben biraz kaçrdım yine yukseldi :( bebeğin suyu fazla dedi doktor tam sınırmış şimdi diyet verdi bakalım yapıorum cok zor oluo ama bebiş için diyorum kendime :( seninde inşallah duse canım
GokceGenc
[bilinmeyen] valla sorma tatlım ya cnm neler istio ama yiyemiorum :( ucundan baktım dün sadece napim bebişinde canı ister :( zor gercekten ben bzn sinirlenyrm bu duruma... dorum bi dogurayım neler yicem neler 😊
GokceGenc
[bilinmeyen] yogurta tarcın koyuyorum.. cay falan içiyorum tabiki tarcın kan şekerini duzenliomuş cnm biliosn sen herhalde ztn.. meyvede sadece elma erik yiyorum şeker oranı daha dusuk şeyler...
Hafsa13
Canım ben hep ölçüm yapıyorum benimde arada bir açlıklarım 100 üzeri cikiyo ama cihazdanda sorun oluyor bazen fazla cikiyo diyetime dikkat ettiğim halde yüksek cikiyo hep kafama takıyordum şimdi umursamiyom surda iki haftam kaldi sağlıkla kurtulsamda her gün ne yiyeceğini şaşırıyorum yani demek istediğim evde ölçüm yapıyosan aletler doğru sonuç vermiyo benim cihazım hep yüksek cikariyo
deletedmom6295
[bilinmeyen] açlık 87-95 arası tokluk 110-120
Hafsa13
Rabbim sağsalim hepimizi kurtarsın insallah 😊ama bana sor nasil gecti diye herseyden mahrum kaldım nefis iste caninin istedigini yiyemiyon ne yapalim herşey bebislerimiz icin seninde oyle bi geçerki anlamazsın canim su gibi gidiyor günler
nohutlar
[bilinmeyen] bana doktor şekerle alakalı olmadığını vücudun hamilelikte bu hastalığı kendisi yaptığını söyledi.ben de 5ay kızartma şeker beyaz ekmek yani dondurma bile yememiştim ama ona rağmen çıktı 5-6haftadır diyet yapıyorum Doğuma kadar da yapıcam🤷🏻♀️İnşallah toparlarsınız sizde.(stresten de şeker yükselebiliyor unutmayın)
GokceGenc
[bilinmeyen] bnmde nerdeyse 18 hafta :(
ikiprensannesi
benimde değerlerim yüksek çıkıyor dikkat etmezsem ama ev yoğurdu düşürüyor diyetisyenim meyveyi yoğurtla yememi söyledi o zaman dengeliyoryemekte yoğurt yemiyorum ara öğünde herhangibir birtane meyve+yoğurt yiyorum sıkıntı olmuyor ama kesinlikle patates pilav ekmek yasak 😔 sadece tam tahıllı ekmek yiyebiliriyorum her öğünde iki dilim açımmmmmm 😔😔😔
GokceGenc
ikiprensannesi bnde ara öğünlerde meyve+yogurt diyorum bu şekilde verdi doktorum şekeri dengeliyormuş...
Ozanin_annesi
Kizlar hamilelikte tarcin onermedi bana diyetisyen dikkat edin derim.
ikiprensannesi
[bilinmeyen] bende ölçtüm şimdi 171 çıktı 😔 yoğurt yedim düşmesini bekliyom off ne zor ya çıkarcak bişey de yemedim
Merrcimek
[bilinmeyen] Benim düşük çıkıyor canım. Açlık saatin 8 saatten fazla değil mi? Diyete rağmen böyleyse endokrine git canım
ikiprensannesi
[bilinmeyen] zaten hep hareket halindeyim oğluş var bir tane daha arkasını toplamaktan oturmuyorum ki dünden beri yüksek böyle devm ederse insülin verirler 😔😔
Yunusm123
[bilinmeyen] ben verdim bir haftada iki kilo verdim
Edabilal2005
Kızlar bebekleriniz ne durumda benimki 30 haftalık 1700 oldu doktor bir hafta önde dedi
Merrcimek
Edabilal2005 Ya ben bu hafta gidicem en son 2 hafta önce 1450 dedi dr ama şimdi kaç bakalım inşallah çok şişmemiştir. Gebelik şekerim olduğu için kilolu olması iyi değil