_momms benim doktorumla arkadaş gibiyiz onun verdiği samimiyetle anlattı kadın bana, mesela ben kesinlikle sevmiyorum ikili test diyor çok yanlış buluyor etik olarak. Ama ben hastama söylemem ya da kendi fikrim olarak yaptırma derim, bebek down sendromlu çıkar hayatım boyunca mahkemelerde uğraşırım demişti. Doktorlar o yüzden düşük yüksek oran vererek riskli diyolar mecbur