_momms Merhaba anneler ben 18 haftalık gebeyim 2li tarama sonuçlarımda düşük risk Dawn sendrom çıktı. Bunu yaşayan varmı ? 50 binde bir ihtimalmiş ama emin olmak istersen aminiyosentez sıvısı aldırabilirsin dedi Doktor. Kararsızım yardımcı olur musunuz 🙏🏻
Morvy _momms tamam düşük risk çıkmış işte neyi öğrenmek istiyorsunuz tam olarak? Düşük risk çıktığı için amniyosentez yaptırmak çok saçma hem riskleri var. Demekki bir sorun yok bebeğinizde
Nebyaa _momms benim sonucum da 50 binde bir neden yaptırayım düşük cikmis işte daha ne istiyorsun. Yüksek çıksa bi ihtimal belki yaptırılabilir ama düşük riskten düşünme bile bebeklere çok zararı var o sıvının alınmasının düşebilir
MihrimahVeAnnesiii _momms Bu testlerde zaten bir risk oranı belirtilir . Yani risk yok diye birşey yok. Üç başlık altında ayrılıyorlar . Düşük Orta Yüksek diye . Sizin ki ne güzel düşük çıkmış . Amniyisentez çok saçma olur . Risk düşük iken risk almak bu.
Lulikli _momms zaten düşük risk çıkıyor bildiğim kadarıyla. Doktorum hiç risk yok diyemem o sorumluluğu alamam düşük risk gayet iyi demişti. İlk gebelik de olsa bence bu kadar evham sizi psikolojik olarak çok yorar. Hamilelik uzun bi süreç. Geçmiş olsun gönlünüzü ferah tutun 😊
_momms Morvy Normlar hiç risk olmaması gerekiyormuş 50 binde bir bile olsa sonuçları kötü çıkanlar olmuş.. Ben ona takıldım.
_momms İlk gebeliğim herşeyi kafaya takıyorum. Dün öğrendim ağlamaktan helak oldum. tabiki ne gelirse Allahtan ama insan şok oluyor ne yapacağını şaşırıyor
Nebyaa _momms kız sonuç çok iyi çıkmış neden ağlıyorsun ben de sonucumu aldigim gün sevinçten uçacaktim. Galiba sen yanlış anladın sonucu
Feyzanne _momms ben 10.000 de bir diye çok sevinmiştim sizinki yazılıdan 95 alıp ağlamak gibi olmuş☺️ rahat olun biraz bebek de geriliyor
Hlt-seyma21 _momms normal bir değer, 0 risk demez en düşük olan düşük risk denir. Bu iyi bir sonuçtur, kötüyü çağırıp kendinize üzmeyin.
_momms Bilmiyorum ya ben çok pimpirikliyim galiba 🤍 Şuan içimi rahatlattın Allah razı olsun normalde hiç çıkmaması lazım diye biliyorum ihtimalin bizim düşükte olsa bi riski varmış ya ona takıldım
Nebyaa _momms yok kuzum orda hep bi sayı veriliyor bizimki baya düşük bi ihtimalli için rahat olsun sonuç çok güzel
Mucizemannesi21 _momms seninki cok iyi cikmis benimki 1/314 çıkti amniyosentez yaptirmadim detaylı ultrasona girdim simdilik bi sorun yok cok sukur dogunca ögrenicez 31 haftalık olduk bile rabbim ne verirse hayirli saglikli versin🤲🏻🤲🏻
_momms MihrimahVeAnnesiii evet anneyeDe bebeğede riski varmış. İlk gebeliğim deneyimsizliğim herşeyi takıyorum. Dünden beri 3 ayrı doktora gittim
Rabiasaglam _momms yanlış araştırmışsın canım sonucun temiz çıkmış ki kötü dahi çıksa bu testlerin yanılma payı yüksek
Morvy _momms hayır çok yanlış:) düşük risk demek sorun yok demek kafana takma hiç risk diye birşey de yok zaten bu kesin sonuç veren birşey de değil sadece risk hesaplıyor. Düşük riskliyse başka bir işlem yaptırmayın ne güzel bir sonuç almışsınız işte☺️
_momms Rabiasaglam evet çok yüksek riskli çıkanlar bile sağlıklı gebelikle sonuçlanmış çoğu kez. Ama işte hep bi ihtimal takıntısı
_momms Lulikli evet çok haklısın. Dünden beri eşimide kendimide çok yıprattım. Bi şekilde kafamı rahatlatmak istiyorum. Yoksa bitmez bu günler
Nebyaa _momms yaptırmayacağız 3luyu doktor gayet iyi sonucun gerek yok hatta çıkabilecek en iyi sonuç bile dedi
_momms Nebyaa Yaa bana net konuşmadı doktorum. 50 binde bir ihtimal bar endişelenecek kötü bi sonuç değil dedi sadece
Burcusenkoc _momms detaylı da kalpte parlaklık çıktı bana da kromozom hastalıkları riskini çok az da olsa artıyormuş bende çok üzüldüm amniyosentez ve nifty Önerdi yaptırmadım. Hiç kötü düşünme doktorlar herseye hemen risk diyor.
_momms Burcusenkoc Bögle giderse bende 3lü testi yaptırmak istemiyorum. Psikolojik olarak 2 günde çöktüm. Allah hepimize sağlıklı bi şekilde kucağımıza aşmayı nasip etsin inşallah