Papatyaa7 Arkadaslar 6+4 gunluk hamileyim kalp atışını duyana kadar kararımız ailelere açıklamamaktı bi kaç gündür cok bulantim oldugu için dun hastaneye gidip ilac aldm bugun biraz daha iyiyim çok şükür kayinvalidem esimi arayip onu bi kaç gündür aramadığım gerekçesi ile doldurmuş sonuç itibariyle esim hemen beni arayarak bağırdı bende annem bencil bir kadın dedim Allah alir o çocuğu da elinden haddini aştın eve gelme git babanin evine dedi konu annesi olunca hersey değişiyor eşimde bu ilk kez olan bir durum değil her ay kayinvalidemin esimi doldurması ile ayni şeyler yaşanıyor kızıp söylenmek haricinde taktik tavsiye verir misiniz ne yapılmalı bu durumda
Glbyz61 Papatyaa7 Ne kadar saçmalık babanın evine git diyorsa git kalma bile böyle bir adamla esin senin anneni ariyormuymus sende ara kayinvalidene hesap sor oğlun böyle diyor hamileyim. Ben de hastayım de ay ne cahil insanlar var allahim yarabbim üzülme sakın canım pişman olur eşin
tugbaacng Papatyaa7 kaynananızla açıkça konusun, yuvamı huzursuz ediyorsun ne konusuyorsun eşimle yapma böyle yapmaya devam edersen boşanacagız senin yüzünden kavga ediyoruz ben de illa kendi anneme babama mı sizi aratayım de sert konuş benle sorunun varsa benle konuş eşimle benim hakkımda konuşma de
Cizi-kraker Papatyaa7 öncelikle bebeğini sağlıkla al kucağına inşallah canım. Senin yerinde olsam madem kovma cesaretini kendinde bulmuş kocan öyle mi der gider anamın evinde kafamı dinlerdim o da kalsın anasıyla başbaşa bol bol birbirlerini doldurup dursunlar eşin henüz olgunlaşmamış malesef o yüzden sen onla çok muhatap olup kendini bu süreçte uzup yıpratma resti cekip git aklı başına gelsin anasıyla saadet olmayacagini anlar böylelikle
Merveee__1990 Papatyaa7 canim olur öyle bisey olmaz canım annem başım gözüm üstüne hiç aramazmiyim ben onu hemn arıyorum canım yaa kıyamam alınmış mi benden hmn arar gönlünü alırım de seviyor rolü yap bir süre sonra seni rahat bırakacak net yüzde yüz sonuç böyle olur benimde eşim içimi yiyordu aramadığımda böyle yaptım bir süre sonra birakti
Papatyaa7 caganin_annesi esim annesini bi kaç gündür arayamadıgm kendisi bunu söyleyince senin annen bencil kendini düşünüyor dediğim için evden kovuyor ne yapmaliym
BrsnAy27 Papatyaa7 bicagi saplican o olucak cidden ya nasıl bir zihniyet bu. Allah kahretsin böyle kaynanayi da böyle kocayı da. Canım sen bilirsin tabi ama daha fazla katlanacak bisey göremiyorum ben ortada ne sevgi kalmış ne saygi..
Mehtapthtc Sen bunlara üzülüp beneğine yansıtma hamileyken huzur ve strese girmemek bebek için çok önemli, zor evet ama kulağını kapatıp bebeğinle iletişimini güçlendir ve bebeğini koruma altına al bu durumlardan etkilenmesin, sağlıkla kucağına al inşallah
BrsnAy27 Mehtapthtc kocası evden kovmuş. Üstelik o çocuğu alır elinden Allah filan demiş. Nasıl kulağını kapatıp stres yapmayacak. Yani neden susacak veya oturacak anlamıyorum ben bu kafaları
seker55 BrsnAy27 kesinlikle resmen git evden demiş çocuğun düşsüne getirmiş olayı terbiyesiz ben olsam yemin ediyorum s….git derdim öyle adama yüzümü zor görürdü davamı da açardım delilleriyle madem çok seviyor annesini girsin karnına tekrar sinirim hopladı ya 😳😳🤢🤮
eymeninannesii Ee sen aramiyosan kaynanan arasın hayırdır kızım ıyimisin sesin çıkmıyo falan desin ayy eşinin de babanın evine git demesi sen üzülme canım ya bebeğin var karnında allahım yardımcın olsun
seker55 Papatyaa7 bende aramıyorum neden mi bana param yok dedi düğünde her şeyi kendimiz aldık sonra gözümün önünde çil çil altınlarını bozdurdu vs uzun anlatmayım umrumda değil oğlu arasın konuşsun minnoş minnoş benim annemi de arama zorunluluğu yok kocamın zaten ben arıyorum o da isterse konuşur onun annesine de ben öyle yüzüne diyorum ya kusura bakma annen kredisi tüketti yalan söyledi bize diye o da haklısın sen bilirsin diyor ay şaka gibi sen yazdığın seni evden kovmuş terbiyesizzzz
Cizi-kraker Papatyaa7 pardon ama esin kendini bulunmaz Hint kumaşı falan mı sanıyor bence onu o kadar da ciddiye alma canım sanırım seni her türlü alt edeceğini sanıyor sevgini değerini çok mu fazla gösteriyorsun ona karşı da bu kadar ileri gidiyor hiç kaybetme korkusu yok
Burcinirak Papatyaa7 Senşn hamile olduğunu eşin biliyor bulantın oldupunu da dimi?Eşin kalkıp diyememiş mi annene hani anne bi kaç gündür rahatsızdı ondan arayamamıştır filan diye?Sen eşine deseydin durumumu görüyorsun nasıl aramamı bekliyorsun diye.Ve de kaynananı ara Kesimlikle aynı şeyler bende yaşadım evliliğim ilk yıllarımda.Bizimki git demiyordu ama annemi arayacaktı elbette diyordu.Bende bir gün aradım anne sen ne yapmaya çalışıyorsun bizim aramızı bozup boşanalım mı istiyorsun dedim.Ben seni aramıyorsam arayıp eşime bunu şikayet etmek yerine beni ara ne yapıyorsun nasılsın diye halimi sor.Ben telefonu elime alıp birlerin aramayı sevmiyorum.Seni oğlun arıyor mu arıyor benim aramamamı neden sorun ediyorsun.Hani sen böyle diyince eşim gelip beni dövsün Ya da beni boşasın ya da zorlasın mı istiyorsun dedim.Hani onun böylr demesi ile kavga ettiğimizi söylemedim.Bir şey demedi annem biraz sitem etti aşamadığın İçin dedi ama senin amacın iyi olsaydı beni arardın onu arayıp şikayetlerin doldurmaya çalışmazdın dedim ondan sorma kesildi çok şükür.Bir daha da ne ben onu aradım ne o beni.Oğlunu aradı hep.
Merveee__1990 Papatyaa7 hata önünde ayy annenle ne zmndr konuşmuyorum ariyayimda hartini sorayım de böyle ancak kurtulursun valla başka yolu yok eğer başka bir şey dersen hasas noktası olur hep bu konu yüzünden tartisirsiniz