Glzrkck lütfen ihmal etmeyin benim doktor da böyle fikir değiştirdi 37+3 deyim daha sonra da kesin demi diye sormamışım geçen aklıma geldi artık başka hastaneye gidiyorum zaten de, doktora dedim ki kız demi bu arada, onu artık göremeyiz bu zamanlarda zor dedi. Cocuk sıkışık artık tabi 😂