Srkya benımde 3,5 yasında oglum var ve suan 13 haftalık hamıleyım. Bende cok dusundum ama düşün düşün zaman geçtikçe insan rahata alısıyor hıc yapamazsam dedım bide cıksın aradan. Saglıkla gelsınler🙏🏼 Zor oluyor ama gercekten çok, bulantılarım coktu mesela ailemin yanında kalmak zorunda kaldım cocuga bakamadım falan ınşallah kolah geçer