Srkya benimde oğlum 2.5 yaşında 17 haftalık hamileyim . üstelik gebeliğim riskli . rahim ağzım kısa . oğlumda da kısaydı onda hep yattım ilaç kullanıp . yine yatmam gerekiyor ama ne mümkün . çok zorlanıyorum . hiç destek olanda yok . kaynanam bikaç kez geldi ,hiçbişey yapmadan gitti bi de oğluna yaptım diyo . annemde geliyo diyemem . beni çağırıyor evine . bende gitmek istemiyorum . çocuk var zaten düzeni var , bir sürü eşya bi odada tıkış tıkış inanılmaz zor oluyo . Allah’a emanet gidiyoruz bakalım