Emleyla doğum yaptm doğum belgesini muhasebeye verdim belirli periyotlarla para yattı ptt ye toplu gidip aldım, para yatar çekmezseniz geri alıyolar tekrar aramanz gerekiyor, 14bin aldm diye hatrlıyorm 2 sene önce ama emin de değlm yanlş anımsıyoda olablrm 😂😂😂