Sizi çok iyi anlıyorum. Önce acaba keseyi görebilecek miyim diye korkuyor insan, sonra acaba bebek var mı? Sonra kalp atışını var mı? Hatta son sefer gittiğimde doktorum biz 11. Haftaya kadar hep gebelere tedbirli yaklaşırız dedi. O an ultrasonda kalp atışını görünce resmen ağladım. Umarım hepimiz sağlıklı sıhhatli mutlu ve kolay bişekilde kucağımıza alırız evlatlarımızı 😘