Elif0611 https://imgyukle.com/i/ornDJ0 https://imgyukle.com/i/ornBZY Hanımlar doktorum biraz kıl garantici zaten bu kendisine son gidişimde sat a göre 5+2 gebeyim betam hızla yükseliyor şükür daha önce 2 kaybım olduğu içinde çok endişeliyim inanın bugun keseyi görmesi bile beni çoook mutlu etti(vajinadan) ama bebek henüz görünmüyor anlamam hiç ama sanki şurda minicik görünüyor ya o bebek değilmii😂Delirdiğimi düşünmeyin lütfen bu uzun bekleyişin bi sabırsızlığı🤦🏻♀️
K88_ Elif0611 sağlıkla gelsin sağlıkla tutunsun inşallah isteyen herkese nasip olsun yolk kesesinin ucunda var gibi ama bana da öyle geldi
Alparslaninannesii Elif0611 bence bu yolk kesesi cnm bebiş daha görünmez maşallah sağlıkla kucağına al
Elif0611 K88_ amin çok teşekkür ederim🥰 beinde öyle gördüm ama doktorum okadar garantici ve kötümserki yok daha bebek görünmüyor ilerde görürüz sağlıklıysa dedi ama ben o noktanın bebek olduğunu düşünüp teselli arıyorum
yarmagul Ya beş artı ikide böyle durması çok normal ve çok erken 6-7 de net görünür bence ☺️Bendede çok küçük görümmüştü şuan 27+2 yiz çok şükür sen dua et bol bol🙏🏻🥰
Elif0611 yarmagul ayy inşallah bu sağlıklı gebeliktir inanın çok dua ediyorum🥰 doktorum okadar garantici ve kötümserki yok daha bebek görünmüyor ilerde görürüz sağlıklıysa dedi ama ben o noktanın bebek olduğunu düşünüp teselli arıyorum 🤦🏻♀️
Seymanur234 Çok normal bende 6+2de sadece kese vardı 9da da kalp atışı duyduk içini ferah tut ay bide söylemeden edemicem kız gibi geldi bana kese yapısından tabi rabbim bilir ama 😀
Elif0611 Seymanur234 Yaa gerçektenmi 😍eşimde bende rüyamızda kız bebeği gördük sağlıklı olsun inşallah ilk bebişimiz olucak nasipse 2 seneden sonra kız erkek farketmez ama cinsiyeti öğrenince size ulaşıcam 😂🥰
Poyfudukk Bence de bebek var ben 6.haftamda ilk muayenemi oldum bebek daha çok küçüktü zor gördük emin olmak için 1 hafta yada 10 gün sonra yine gel dedi 2. Gidişimde 16mm olmuştu bile 🥰
Elif0611 Poyfudukk yaa maşallah darısı başıma inşallah😎😍 benim doktorum görmediğini söylüyor incelemedi bile kese var tamam dedi çekti bende ultrason görüntüsünde o noktayı görünce bebektir diye umutlanıyorum işte🥰 hiç anlamam tabi
Masal2019 Elif0611 bence doktorunuzu değiştirin her kontrolde sizi strese sokar..Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🙏🏻 Buarada diğer keneliklerinizde kese vs var mıydı
mmihri Bebeğin varlığını söylemek için çok erken o yüzden o şekilde söylemiştir. Benimde 1 kaybım var ve şuan ikinci 10+4 deyiz. 6. Haftada anca görebiliyorlar. İçinizi ferah tutun inşallah 1 haftaya kendini gösterecektir..