SEVGIMSEN Kizlarim bende 8 haftalik gebelik bende doktora gidince 6 haftam idi belim kasik agrim vardi indi 8 haftam meide bulantim kasik bel agrim hic bir wey yok neden korkmaya bawlamiwam neden bilen varmi ?ikiz gebeelik bende
Bernako SEVGIMSEN valla dediğinizden hiç bişey anlamadım.. 8 haftalık bel ve kasık ağrınız mı var? Bu haftalarda normal sayılıyordu yerleşme ağrıları demişti hekimim bana
Ozlem2904 SEVGIMSEN anladigim kadariyla en son 6 haftalikken doktora gittiniz simdi 8haftaliksizniz ve mide bel problemleriniz var. Bu haftalarda hormonal degisimlerden dolayi belirti yasamaniz normal eger kanamaniz yoksa endise etmeyin
Hande59 SEVGIMSEN canım hayırlı olsun 38 hafta boyunca ne bulantı ne kasık ağrısı yaşadım 1 kere dahi kusmadım çok normal ayrıca göbeğim çıkmasa asla hamile olduğumu hatırlamazdım
SEVGIMSEN Bernako evvel 6 haftamda vardi indi 8 haftsm belimde kasikda agrim yok hic bir wey hiss etmiyorum mide bulantim bile yok neden boyle
incisu SEVGIMSEN normal rahat bir hamilelik geçireceksin demek ki yada haftan küçük ilerde de olabilir bulantıların
Bernako SEVGIMSEN Belli ataklar oluyor bu aağrılar her gün sürmüyordu mesela benim. Ağır olması bebeğe bir şey oldu anlamına gelmez korkmayın. Biraz daha büyüyünce etkisini gösteriyor zaten tekrar.
Umran06 SEVGIMSEN merhaba Kişiden kişiye belirtiler değişiyor. Endişe edilecek bir durum olduğunu düşünmüyorum. Yine de kontrollerinizi aksatmayın doktorunuza muayene olun.
SEVGIMSEN Ozlem2904 yok canim bel kasik agrim 6 haftada vardi 8 haftam yok indi kanamam yok nedense korkmaya bawladim
kubra_26esila SEVGIMSEN korkma daha küçük ara ara olur hep ağrı olmaz bulantı içinde kiminde olur kiminde olmaz her gebede bulantı olucak diye birşey yok benimde aman aman olmadı yani
Ozlem2904 SEVGIMSEN 16.haftadan önce net ögrenemeyebilirsin. Bana 13.haftada kiz dediler sonra 16+4de erkek. Bence bekle net sekilde belli olmazsa.
kubra_26esila SEVGIMSEN benim bebek baya büyük 25 haftadayım belli kızım olucak ilkide kızdı ondada hissetmedim çok ağrı kilolu biri misin?
kubra_26esila SEVGIMSEN ben kilolu biriyim doktorum rahat edersin demişti ondan sordum ara ara adet sancısı gibi girer güzel besleniyorsundur uykun falan düzenlidir ondan belkide ağrımıyor yinede en iyi bilgiyi doktorun verir
kubra_26esila SEVGIMSEN en çok kasık ağrısı ama dediğim gibi ara ara belin ağrırsa erkek derler senin iki tane belki biri kız biri erkek olur rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 💞